پشتیبانی و دانلود

اپلیکیشن های VISAGRAND :

(به زودی در دسترس خواهند بود.)

تماس سریع:
واتس اپ: +1234567890 toronto@visagrand.com
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

پذیرش جدید اکسپرس انتری

پذیرش جدید اکسپرس انتری

دور جدید پذیرش اکسرس انتری در تاریخ ۲۶ ژوئن (۵ تیر ۹۸) برگزار شد. بر اساس اخبار منتشر شده،‌ نتیجه دور جدید پذیرش اکسپرس انتری کانادا صدور ۳۳۵۰ دعوتنامه بوده است.

حداقل امتیاز برای این دور اکسپرس انتری ۴۶۲ امتیاز بود. در مقایسه با دور قبل که در تاریخ ۱۲ ژوئن برگزار شد شاهد کاهش ۳ امتیاز در پذیرش هستیم.

امتیاز دور قبلی اکسپرس انتری:

در دور قبل حداقل امتیاز ۴۶۵ به عنوان پایه ارسال دعوتنامه تعیین شد. به نسبت دوره قبل تر آن نشان دهنده ۵ امتیاز کاهش بوده است.  در دور قبل فاصله بین دو پذیرش به بیست روز رسید. بازگشت پذیرش به دو هفته یکبار می تواند به عنوان اتفاقی مثبت در نظر گرفت. انتظار می رود که در دور بعدی پذیرش مجددا شاهد کاهش حداقل امتیاز پذیرش باشیم.

امتیاز شما بر اساس معیارهایی از جمله سن، تحصیلات، سطح زبان و معیار های دیگری که در ویزاگراند به آن اشاره کرده ایم صورت میگیرد. توجه داشته باشید که داشتن پیشنهاد کار معتبر برای اکسپرس انتری اجباری نیست.

در نمودار زیر می توانید زمان اعلام پذیرش و حداقل امتیاز مربوط به آن دوره را مشاهده کنید.

 

 

همان طور که در نمودار بالا مشاهده می کنید در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ (۳۰ ژانویه ۲۰۱۹) کمترین حد امتیاز در طول سال گذشته بوده است. در طول سال ۲۰۱۹ کمترین امتیاز ۴۳۸ و بیشترین ۴۷۰ بوده است. از ابتدای سال ۲۰۱۹ تا امروز ۴۱۸۰۰ دعوتنامه صادر شده است.

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک نظر